הרחבת שירותי הדואר בעקבות הביקורת

הרחבת שירותי הדואר בעקבות הביקורת
52 מליון בשנה. דואר
צילום אילוסטרציה: אתר pixabay.com

לאחר תלונות רבות של תושבים על עומס, תורים ארוכים בסניפים, שירות לוקה בחסר ואיחור בהגעת דואר, ייפתח מרכז מסירה של חבילות ודואר רשום בכרמיאל

דואר ישראל הודיע על פתיחה של מרכז מסירה בכרמיאל, שיאפשר ללקוחות לאסוף דברי דואר רשומים וחבילות בנוחות. מרכז המסירה פועל בחנות המשקאות שוט פוינט, רחוב פרחים 52, בימים ראשון-חמישי, בשעות 20:00-10:00, ובימי שישי וערבי חג – משעה 10:00 ועד לכניסת השבת או החג.בשנתיים האחרונות פורסמו ב”ידיעות כרמיאל” מספר ידיעות על ליקויים בעבודת הדואר בעיר. בנוסף לתלונות על עומס ועל תורים ארוכים בסניפים, שירות לוקה בחסר ואיחור בהגעת הדואר, דיווחו תושבים כי נתקלו שוב ושוב במקרים שבהם מכתבים המיועדים להם כלל לא הוכנסו לתיבות הדואר ופשוט הושלכו על ספסל סמוך, חשופים לעין כל ולתנאי מזג האוויר.

52 מליון בשנה. דואר|צילום אילוסטרציה: אתר pixabay.com
52 מליון בשנה. דואר|צילום אילוסטרציה: אתר pixabay.com

ביולי 2015 שלח ראש העיר, עדי אלדר, מכתב חריף לראש הממשלה, בנימין נתניהו, המשמש גם שר התקשורת: “מיום שדואר ישראל הופרט והפך לחברה המתחרה בשוק שירותי הדואר בישראל, הפכו השירותים הטריוויאליים המגיעים לתושבי ישראל לבעייתיים ולבלתי נגישים… אני מעריך שהפגיעה העיקרית היא בערים הפריפריאליות והקטנות יותר, וכרמיאל בתוכן. כראש עיר, אני מוצף בתלונות ובפניות של תושבים בבקשות לקבלת עזרה בהסדרת מצב בלתי אפשרי זה”.

מהדואר נמסר: “דואר ישראל פתח, כחלק משיפור השירות ללקוחות, מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ, שמטרתם לצמצם את זמני ההמתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות”.

בדואר הוסיפו, כי ב-2016 חל גידול בהזמנת חבילות מחו”ל, וכי הוזמנו במהלך השנה 52 מיליון חבילות.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *